2019. december 12., csütörtök

Visszavonhatatlan~



Na, ilyen is régen volt. Vagy soha. Hmm..... Supernatural fanfic Kick (Arthur Ketch/Michael Davis). Én valami fluffot szerettem volna. Esküszöm. Helyette lett egy tökéletesen száz szavas százszavasom. Korhatáros-e? Eléggé.
Ajánlás: Lexynek~





A kardamonos parfümje keserű ízzel tapad a nyelve hegyére, az orrában forró, fémszagú vér és sós veríték, ahogy állatias éhséggel harap a vállába. A bőre puha, az izmai kemények, az állóképessége döbbenetes, ahogy remegnek a térdei a matracon a lökései nyomán. A szavai gyerekgügyögések, torokból felszakadó, artikulálatlan nyögésbe fulladnak, és amikor leszegi a fejét, a bőre, a húsa a foga alá feszül. Nem akarja látni közben, nem jelent semmit.
Ócska, unalmas szex. Valami, amire szüksége van, hogy leadja a túlcsorduló adrenalint.
Az igazi katarzis a gyilkosság.
Michael Davis likvidálása olyasvalami, ami semmit nem jelent, ami unalmas és röppenő. Azonnali.
Visszavonhatatlan.

2 megjegyzés:

  1. Túllépve az első sokkon, hogy nekem ajánlottad (miért, kinek?) azonnal feljöttem gép elé, mert tudtam, hogy itt nyomot kell hagynom :D
    Korhatáros? Igen... Zavar itt bárkit is? Nem hiszem.. 100 szóról próbálok írni valami olyat, ami legalább megközelítőleg hasonlít a reakciómra, miközben olvastam... "VÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍ"... Nem, nem jó...
    Annyira, de annyira előttem van és tudom, hogy nem jelentett neki semmit és ezért összetörik a pici szívem, nagyon sok apró darabra. Ez csak... Ketch XD És mégis jelent neki valamit... Kezdem elveszteni a fonalat, hogy egyáltalán mit írok. Túlságosan szeretem őket és szeretem ahogyan írsz és és és... Csak ismételni tudom magam. I hate you, but I love you <3 :')

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jézus Mária, ez a komment hosszabb, mint a szöszöm. ;____; Hát mert tényleg? Kinek másnak? Magamnak? Kripkének? Haydn-Jonesnak? Fergusnak? Úgysem olvasnák el. x"D
      Elfelejtettem-e, hogy korhatáros? Abszolút. Ezt a VÍÍÍ-t viszont hallottam a lelki füleimmel .A. Ez a legszomorúbb benne, hogy tényleg nem jelentett semmit. Mick meg annyira kis érzékeny bogyó ;___; Nem baj, majd segítek megkeresni, moooondjukkk.... hm... egy fluffal? Oké, már egy domestic fic is fluffnak számít, ha róluk van szó. xD
      Én meg szeretlek, amiért ilyeneket mondasz nekem. .A. .A. .A.
      Köszönöm szépen~~~

      Törlés