2018. augusztus 12., vasárnap

Takashi~


Voltron hetedik évad spoiler!
Adam levelei Shirónak, mert a szó felejthető, nem elég állandó.




Kedves Shirogane!

A legutóbbi közös óránk miatt írok, amin sajnos nem tudtam részt venni. Reménykedem benne, hogy elkérhetem a jegyzeteidet.
Előre is köszönöm,

Adam

Ui.: Az e-mail címedet attól a vidám fiútól tudom, aki veled volt a könyvtárban kedden.

×××

Takashi!

Mélységesen röstellem a tévedésem a keresztneveddel kapcsolatban. A jegyzeteket pedig köszönöm, életmentőek voltak, bár nem gondoltam volna, hogy tudod, ki vagyok.
Ha bármivel viszonozhatom a kedvességed, csak szólj!
Üdvözlettel,

Adam

×××

Kedves Shiro!

Sajnálom, de vasárnap este különórám van Montgomery professzorral. Minden vasárnap. De azért neked és Matthew Holtnak jó szórakozást.

Adam

×××

Kedves Takashi!

Először is, nem hiszem, hogy képes leszek a beceneveden szólítani téged. Nem azért, mert nem érzem elég közelinek a kapcsolatunkat hozzá, pusztán személyesebb számomra, ha a keresztneveden szólíthatlak, mert tudom, hogy más nem.
Másodszor, fogalmam sincs, hogy a
szrléek mgcaklni mitsa ltlak, szvsz mit jelent, de ha lehet egy jó tanácsom, ne add oda Holtnak a telefonod, ha ittas.
Te ittas vagy?

Adam

×××

Takashi,

Köszönöm a meghívást, fantasztikusan éreztem magam veled a séta alatt, és később is. Bár fogalmam sem volt, hogy ennyire romantikus alkat vagy.
Köszönöm, tényleg.
Szeretettel,

Adam

×××

Drága Takashi!

Remélem, jól érzed magad otthon, a családoddal. Biztosan a világ legjobb emberei, belőled kiindulva.
Szeretnék beiratkozni valami japán tanfolyamra jövőre, hogy akkor is megértsem a barátomat, ha három napja nem aludt, mit szólsz hozzá?
Nem mintha nem akkor lennél a legszexibb, amikor álmosan japánul motyogsz.
Vigyázz magadra mindig.
Szeretettel,

Adam

×××

Egyetlen Takashi!

Nélküled szörnyen unalmasak ezek az órák, talán hamarosan sikerül kideríteniük végre, mi a baj. Kérdeztem Holt professzort, azt mondta, fájlaltad a karod. Nekem erről miért nem beszéltél korábban?
Azért mielőbbi jobbulást.
Csókol,

Adam

×××

Takashi!

Nem vagy itt, és én arra gondolok, ahogy Montgomery professzort hallgatom, hogy legszívesebben azt csinálnám veled, amit te múltkor velem. Arról fogalmam sincs, a nyelveddel mit műveltél, de ha visszajöttél, meg kell, hogy tanítsd.
Nagyon hiányzol.
Szeretlek.

Adam

×××

Szerelmem!

Muszáj ide is leírnom, mert másként nem hiszem el, csak ha van róla írott bizonyíték.
Igen, igen, igen, örökké igen!

A szerelmed

×××

Takashi!

Holt professzor mesélte, hogy jelentkeztél a Kerberos küldetésre pilótának, és ő ajánlott. Megkérdezte, büszke vagyok-e rád.
De féltelek. Te is tudod, hogy az egészségi állapotod nem engedi meg, hogy részt vegyél ebben, ne légy makacs. Nem akarlak máris elveszíteni.
Kérlek, könyörgöm, gondold át ez az egészet újra.
Kérlek!

Adam

×××

Takashi!

Nem úgy gondoltam, amit mondtam. Nem teljesen. Pontosan tudod, miért nem szeretném, hogy kirepülj, mert rettegek, hogy nem térsz vissza. Maradj, hogy melletted lehessek a nehéz órákban, hogy támogathassalak, amikor a legnagyobb szükséged van rá.
Nem úgy értettem, nem akarlak elhagyni. Csak nem tudok rád várni, arra, hogy a halálhíredet hozzák. Ne tedd ezt magaddal.

Adam

×××

Drága Takashi!

Ha ezt olvasnád, tudnád, mennyire büszke vagyok rád, és mennyire büszke is voltam mindig. A te boldogságod az enyém is, mert elérted az álmod, megvalósítottad önmagad és eljutottál a Naprendszer peremére.
Amikor visszajössz, szeretnék majd bocsánatot kérni és elmondani, mennyit jelentesz nekem.
Vigyázz magadra odakint.

Adam

×××

Takashi!

Tudom, hogy ezt már sosem olvashatod el, és sajnálom, annyira nagyon sajnálom. Minden egyes szót, amit mondtam, a veszekedéseinket, hogy nem hittem benned.
Jobbat érdemeltél volna, többet.
Akárhol is vagy most, akárhol, tudnod kell, hogy még mindig büszke vagyok rád, annyira, hogy az szinte felfoghatatlan. És legalább annyira szeretlek.
Sajnálom, hogy ezt már soha nem olvashatod.

Adam

×××

[Az üzenet elküldése sikertelen. Kérjük, kattintson ide a további lehetőségekért.]


Adam

Annyira sajnálom.

Takashi

[Az üzenet elküldése sikertelen. Kérjük, kattintson ide a további lehetőségekért.]

2 megjegyzés:

  1. Hola

    Szóóóóval... Ez szívszaggatóan tökéletes volt, és köszönöm, hogy olvashattam ^-^
    Bár nagyon szeretem a Shadam-et, és az ég is egymásnak teremtette őket, még minden, deeee azért én még mindig shippelem Shirot azzal a bizonyos vidám fiúval a könyvtárból (meg ha már itt tartunk, egy kicsit Allurával is).
    És előbb-utóbb valakinek be kell gyógyítania a pici szívééét, szóval, khm, Matt, majd ha úgy érzed, hogy elérkezett az idő... *Shirohoz lökdösi*
    De addig is még elolvasom ezt párszor :D

    Üdv,
    Luc

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hola-hola~~

      Nagyon szépen köszönöm, hogy tökéletesnek tartod, a szívszaggatás volt acél, mégha csak egy picikét is~
      A Shillura még mindig gyönyörű, bárki bármit mond .A. És amúgy a vidám fiú a könyvtárból az én fejemben Matthew, de ha valaki egy random srácot képzel oda, nekem azzal sincs bajom, direkt írtam így x3
      Az a baj, hogy Matt már a predátorral jár, és hát... nem hiszem, hogy örülne, ha dobná Shiro miatt, de ki tudja, mit hoz még a nyolcadik évad.
      Naggggyon-naggyon köszönöm, hogy írtál~

      Törlés