2018. június 24., vasárnap

Puha puszik~


Könnyed családi klance fluff, mert tuti, hogy mindenkinek annyira hiányzott eggyel több fic arról, mikor több-kevesebb sikerrel gyereket nevelnek.
A kép alkotója The Searching Astronaut

Jó olvasást~




Keith a zöld trutymóba kanalaz, amit Lance ételnek nevez, és hagyja, hogy a massza visszaploccsanjon a tányérba. Amikor megszagolja, szúrós, éles szaga van, szóval az asztalra görnyed, úgy néz fel Lance-re.
– Ez tényleg finom?
– Persze, apu rengeteget csinált nekem, mikor kicsi voltam – vágja rá, és vigyázva ülteti le a kislányukat az etetőszékbe. A baba harsány sikkantásokkal nyújtózik Keith felé. – Ha azért nem fogja megenni, mert rábeszéled, felhívom aput, és neked kell megmagyaráznod.
Keith fintorogva teszi le a kanalat, hátradől és megfogja a lánya puha, párnás babakezét. Hagyja, hogy markolássza az ujjait, és mikor a szájába akarja venni, az arcára simít. Közben Lance félrehúzza férje elől a tányért, a kanállal felkavarja, és jóízűen bekap egy kanállal. Estrella felé nyúl a szabad kezével, az étel után markolászik, babaarcán boldog mosoly terül szét és meglepetten csámcsog, mikor kubai apukája megkínálja.
– Szerintem nem ízlik neki – konstatálja kicsit diadalittasan, amolyan
én megmondtam hangon. – Én se enném meg, olyan mint valami... nem is tudom...
– Szerintem meg azt sem tudod, milyen az íze – érvel Lance, és a következő falat után az ajkaira hajol. Puha puszit nyom csak a szájára, hagyja, hogy Keith megnyalja az alsó ajkát és a csókba vigyorog.
– Nem, még mindig nem jó – súgja a csókba, és csak azért nem hajol vissza a másikhoz, mert a lányuk visítós nevetéssel követel figyelmet magának.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése