2013. szeptember 17., kedd

Fájdalomszonáta~


Khm... első, de ha rajtam múlik, nem az egyetlen AusHunom. És rólam nagyon tudni kell, hogy a Globus dalokat nem osztogatom csak úgy a ficek mellé (egyetlen ilyen eset volt, a Hellignél, ami szerintem messze a legjobb munkám eddig, khm..) 
Ajánlom drága, egyetlen anyumnak, Susie-nak, amitől szerintem nem lesz jobb kedve, de ennek most az övének kell lennie!
 Jó olvasást!
Hallgatmány: Globus - Sarabande Suite




Úgy érezte, hogy darabokra hullott minden, és hangos reccsenéssel tört szilánkjaira az üvegpalota, ahol eddig élt. Békés, zsibbasztó száműzetés, ahonnan nem törhet ki csak úgy, előbb meg kell vágnia magát, míg vére nem serken.
A szerelemért.
Őérte.
De átkos kínlódás csupán, egy céltalan fuldoklás, mert a sebek behegednek, és ő csak nézi, nézi, ahogy a zászló recsegve szakad. A mocsokba dobta, már nem volt rá szüksége, és ő legszívesebben most a zsigereit tépné, a gondolatait gyalázná, míg csak erejéből telik. Unhatatlan hajsza, a semmiért. Mert már nem számít, nem érdekel senkit, letűnt, eltűnt, elveszett, elrohadt az idővel.
Ujjai nyomán vér serken, és genny fakad és megjelenik a pestis, hogy megmérgezze az elefántcsont billentyűket. Egyetlen, szüntelenül sikító dallam, egy násztánc. És idővel a fájdalmat, a halálában vergődő szerelmet könnyek áztatják. Színtiszta halálkönnyek, az Idő hullatta őket; aztán egy tétova plink…
Az örökkévalóságig visszhangzik a levegőben, hogy rabul ejtse és kínhalált mérjen a születő, csenevész reményre.
Nem, nem, soha! Soha többé, egyszer sem, semmikor! És ezerszer soha!
Mert az édes Magyarország egén nem szárnyalnak osztrák sasok. 


12 megjegyzés:

  1. Még szerencse, hogy fenn maradtam*o* Ez nagyon jó lett~ :3 Még soha nem írtam 1.kommentet, de most megtörtént és ez a történet *o* Nagyon szép.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát akkor éppen itt az ideje elkezdeni~Nagyon szépen köszönöm, örülök, hogy tetszett~

      Törlés
  2. Ohtejóég, ez valami elképesztő lett! *-* Már a Globus dallal is teljesen megvettél, de ez a fic... nincs is rá megfelelő szó, talán a gyönyörűségesen fájdalmas áll hozzá a legközelebb. Köszönöm, hogy olvashattam, még biztosan újra fogom olvasni párszor. ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm *-* A Globus egyszerűen iszonyatosan fájdalmas és egyben gyönyörűséges, de hihetetlen, hogy mennyire megihletnek. Az meg más kérdés, hogy aztán nem lesz a dologból semmi. ^^" Nagyon örülök, hogy tetszett~

      Törlés
  3. Ők is egy olyan páros, akiknek a történelem már eldöntötte a sorsukat, így tudom, hogy nem adatott meg nekik a happy end, mégis minden alkalommal megsiratom őket. Pedig hát biztosan a nemzeti büszkeségnek kéne dolgoznia bennem, de ez valami hihetetlenül keserédes győzelem - már ha nevezhetjük győzelemnek. Szóval azt akarom mondani, hogy örülök hogy függetlenek vagyunk, de azért marhára shipelem ezt a kettőt. :D
    Neked meg sose tudok kritikát írni, mert mindig nekiállok filozofálni. Annyira elgondolkodtató témáid vannak, hogy nem is igaz. *diszkréten szipogva elvonul*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nyugi, megsúgom, hogy bennem sem lobog nagyon ez a nemzeti öntudat. Europatrióta vagyok, na. :B És amúgy is, én nem is szeretem az AusHunt, nem tudom, részben kihívás volt velük írni, részben vérfrissítés, részben meg drága anyum, Susie addig beszélte belém, hogy mikor eltévedtünk a Google Earthön már tudtam, hogy írni fogok velük xD Szóval neki tessék hálálkodni.
      Ó, hidd el, nagyon is tudsz kritikát írni, amiért én meg nagyon is hálás vagyok. *-*

      Törlés
  4. Valami szúr a mellkasomban. Szerintem a szívem az, ami ebben a másodpercben tört millió, üvegcserép élességű szilánkra. Szóval igen, én nagyon imádom az angstot is, meg az AusHunt is, de a megfáradt kicsi szívemnek ez már több volt a soknál. Már a dalnál éreztem, hogy nekrm itt annyi lesz, de aztán rájöttem, hogy ez enyhe megfogalmazás volt. Ez valami annyira gyönyörű és elgondolkoztató és fájdalmas ésésés... Komolyan nem tudom szavakkal kifejezni, ezt az érzést. Én... Úristen... Komolyan. Ez már sok volt.
    Ömm... Ez után a remek vélemény után azt hiszem megyek, és elásom magam. Vagy valami hasonló. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia~
      Jaj, de édes vagy, gyere ide egy ölelésért. *-* Most igazából gondban vagyok, mert egy ilyen szép kritikára nehéz válaszolni, ezért csak nagyon-nagyon-nagyon szépen köszönöm neked.

      Törlés
  5. Az AusHunt nem is szeretni kell, hanem írni, írni és írni, mert nincs még egy heta ship amivel ennyire megtudnánk mártozni a 20. században. Imádom, minden sorát. A történelmi utalások zseniálisak! Szóval, nem ragozom, a lényeg, hogy nagyon jó vagy. *,*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor baromi nagy mázlim van, mert szerintem sosem fogom szeretni ^^' Köszönöm szépen, nagyon édes vagy~ *-*

      Törlés
  6. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  7. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés